خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی تاکید کرد:

لزوم نظارت فرمانداران بر فعالیت سمن‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۲۱

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم نظارت فرمانداران بر فعالیت سمن ها بر ساماندهی سمن ها از طریق کمیته نظارت، بررسی و حمایت از سمن ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان تهران با اشاره به ضرورت نظارت بر سمن ها اظهار داشت: در استان تهران سمن های زیادی در حال فعالیت هستند و در عین حال نیروی انسانی کافی در این زمینه موجود نیست، از اینرو عملا با این نیروی انسانی و امکاناتی که در اختیار داریم بررسی و نظارت بر روی سمن ها دشوار می شود.

وی افزود: بنابر نموداری که توسط همکاران تهیه شده است، کمیته نظارت و بازرسی از جمله کمیته هایی است که زیر مجموعه ستاد ساماندهی شورای هماهنگی قرار می گیرد که با مسئولیت اصلی فعالیت های این کمیته، بر اساس نظارت های نوبه ای خود و ماموریت های واگذار شده از سوی ستاد ساماندهی شورای هماهنگی، برای نظارت و بررسی به سمن ها مراجعه کرده و با استفاده از نیروی تخصصی موجود در دفتر امور اجتماعی در صورت بروز خطا و اشکال از سوی سمن ها، کمک و یاور آنها باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: در کنار این کمیته خوشبختانه وزارت کشور چک لیست بازدید از سازمان های مردم نهاد را تهیه و ارسال کرده است و می توان گفت که هدف بازرسین ما پس از بررسی از سازمان های مردم نهاد در نهایت رسیدن به این لیست است.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: امید است به سویی رویم که فرمانداران نظارت خود را بر روی سمن ها افزایش دهند، ضمن اینکه استانداری تهران نیز با کمک کمیته نظارت و بررسی، از سمن هایی که نیازمند کمک هستند حمایت کند و در مقابل آن سازمان های مردم نهادی که از اهداف خود فاصله گرفته و منحرف شده اند شناسایی و در جلسات جهت تصمیم گیری معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز