خبرگزاری کار ایران

مراکز بهداشت و مشاوره در خط مقدم دانشگاه‌ها در مقابله با کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۴۸

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: مراکز بهداشت و مشاوره در خط مقدم دانشگاه‌ها در مقابله با کرونا هستند.

به گزارش ایلنا، مجید صفاری نیا در ارتباط مجازی با روسای مراکز مشاوره منطقه یک دانشگاه‌ها، استان تهران، گفت: مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره از نخستین روزهای ورود کرونا به کشور فعالیت خودرا در زمینه مقابله با شیوع این بیماری آغاز کردند و تا به امروز نیز با جدیت و قدرت در همین مسیر گام برمی‌دارند. 

وی افزود: مراکز بهداشت و پزشکان در کنار مراکز مشاوره و روان‌شناسان در یک هماهنگی و همکاری منسجم برنامه‌های مختلفی برای کاهش آثار کرونا در دانشگاه‌ها طراحی و پیاده کردند. 

صفاری نیا، صدور شیوه نامه‌های بهداشتی براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها را از فعالیت‌های مراکز مشاوره بر شمرد و گفت: این اقدامات در حفظ سلامتی دانشگاهیان تاثیر بسزایی داشته است. 

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از مدیران و مشاوران مراکز مشاوره دانشگاه‌ها در حمایت‌های مشاوره‌ای از دانشجویان و خانواده‌های آنان قدردانی و ایام کرونا را از پرکارترین دوران فعالیت مراکز مشاوره علیرغم کاهش فعالیت سایر بخش‌های دانشگاه‌ها نام برد. 

در این نشست مجازی مدیران مراکز مشاوره منطقه یک کشور دیدگاههای خود را مطرح و در زمینه برنامه‌های آتی و اقدامات جاری به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز