خبرگزاری کار ایران

نجات ۱۸۷ نفر از سیلاب توسط نیروهای اورژانس/ ۹ نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۹۸

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش و امدادرسانی بیش از ۲۲۰ دستگاه آمبولانس در مناطق درگیر سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی خالدی با اشاره به آخرین اقدامات سازمان اورژانس کشور در مناطق درگیر سیلاب کشور، گفت: در روزهای گذشته با توجه به بارش های اتفاق افتاده درگیر سیل شدیم. 

وی با اشاره به تجهیزاتی که در این مدت مورد استفاده قرار گرفته، ادامه داد: بیش از ۲۲۰ دستگاه آمبولانس در مناطقی که درگیر سیلاب هستند در آماده‌باش به سر می‌برند. با توجه به گزارش سازمان هواشناسی آماده باش در کلیه پایگاه های اورژانس با توجه به بارش ها در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان و یزد داده شده است. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه اقداماتی که لازم بود برای اقدامات فوریت‌های پزشکی برای همه هموطنان در این  مناطق انجام شد و مراکز درمانی و بهداشتی در آماده باش قرار گرفتند، تصریح کرد: تا به این لحظه ۱۸۷ نفر از افرادی که دچار بیماری بودند یا خانم های باردار بودند و در محاصره سیلاب بودند توسط اورژانس نجات داده شدند.

خالدی تصریح کرد: سه نفر مصدوم شدند و ۹ نفر بر اثر سیلاب جان خود را از دست دادند. از تعداد کل جانباختگان شش نفر در استان هرمزگان، دو نفر در بوشهر و یک نفر در استان گیلان حضور داشتند. تا این لحظه نیز در مرکز هدایت و عملیات وزارت بهداشت پایش و رصد تمام این مناطق در دستور کار قرار دارد و آمبولانس های اورژانس در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز