خبرگزاری کار ایران

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۹۰

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف بیش از هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یک کارگاه متروکه طی یک عملیات هوشمندانه توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" بیان داشت: ماموران بخش میمه فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از انجام فعالیت غیر قانونی استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این کارگاه بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد یک هزار و ۱۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش دستگاه های استخراج دیجیتال مکشوفه در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال است تصریح کرد: در این رابطه مالک اصلی این دستگاه ها نیز دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هاشمی فر گفت: استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال به مصرف برق زیادی نیاز دارد و متقاضیان استفاده از این دستگاه ها بایستی با مراجعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت و ادارات ذیربط مجوز قانونی را اخذ کنند، در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز