خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰ فقره سرقت تجهیزات ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۸۶

با تلاش ماموران کلانتری ۱۸۱ ورد اورد، عامل سرقت از ساختمان های نیمه کاره که با نسکافه آلوده به مواد خواب آور اموال مال باختگان را سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت معترف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "صید مراد پیروندی" توضیح داد: اوایل ماه جاری سازنده  ساختمانی به کلانتری ۱۸۱ ورد آورد مراجعه و با در دست داشتن دستور قضائی خواستار شناسایی سارق تجهیزات ساختمانی شد.

وی بیان داشت: شاکی در شرح چگونگی سرقت اظهار کرد،  در روز حادثه فردی با مراجعه به کارگاه ساختمانی و بیان اینکه جویای کار است با نگهبان و سرکارگر ساختمان طرح رفاقت ریخته و مجدداً در ساعت پایانی شب به ساختمان نیمه کاره مراجعه و با جلب اعتماد نگهبان وارد اتاقک استراحت وی شده و دادن بسته  پودر نسکافه که از قبل آن را آماده کرده بود، نگهبان را مسموم و اموال و تجهیزات ساختمانی را سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ورد آورد عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی پرونده های مشابه دیگری به همین شیوه به کلانتری ارجاع و ماموران کلانتری موفق شدند، با حضور در محل های سرقت و تحقیاقت محلی تصویری از سارق را به دست بیاورند و در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر  چندین مرتبه روانه زندان شده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان های غربی تهران شناسایی شد، ادامه داد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعدادی اموال سرقت و قرص های خواب آور از مخفیگاهش کشف کنند .

سرهنگ پیروندی تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت تجهیزات ساختمانی به همین شیوه اعتراف و کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  با تکمیل تحقیقات پلیسی و معرفی سارق به مرجع قضائی،  متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد، اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده در این خصوص کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز