خبرگزاری کار ایران

عدم واریز عوارض پارکینگ محله‌ای به حساب سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۶۵

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران نسبت به عدم اجرای ماده ۱۳ مصوبه بسته محرک اقتصادی مبنی بر واریز عوارض حاصل از کسر پارکینگ محله به حسابی مجزا به نام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در جریان دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره‌عدم اجرای ماده ۱۳ بسته محرک اقتصادی گفت: با توجه به ماده ۱۳ بسته محرک اقتصادی در شرایط بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا، مبنی بر واریز عوارض حاصل از کسر پارکینگ محله به حسابی مجزا به نام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، موضوع از طریق کمیسیون عمران و حمل ونقل طی ۴ نامه اعلام و مورد پیگیری قرار گرفت. 

او ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر این کمیسیون، معاونت مالی و اقتصادی شهرداری از اجرای کامل این مصوبه خودداری و تنها درصد ناچیزی «حدود ۷ درصد» از عوارض وصولی را به حساب سازمان واریز کرده است. توسعه پارکینگ‌های محلات یکی از نیازهای اصلی تهران است و کمبود آن در سطح شهر و محلات مختلف محسوس است. عدم واریز عوارض مربوطه منجر به توقف و کند شدن روند پیشرفت پروژه‌های پارکینگ محلات شده است، لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا دستور فرمایند عوارض موضوع ماده ۱۳ مصوبه بسته محرک اقتصادی به طور کامل به حساب مجزای سازمان حمل و نقل و ترافیک واریز گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز