خبرگزاری کار ایران

اعلام خسارات وارده براثر وقوع سیل در استان بوشهر/ فوت یک زن جوان براثر سیلاب در برازجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۶۴

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با ارائه توضیحاتی درخصوص خسارت وارد شده به مناطقی که در استان بوشهر درگیر سیل و آبگرفتگی شده است از فوت یک خانم جوان بر اثر سیلاب در برازجان خبر داد.

«علی بختیاری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات سیل و آبگرفتگی در استان بوشهر گفت: در استان بوشهر در شهرستان دشتستان آبگرفتگی در معابر شهری و در بخش های برازجان، شبانکاره، وحدتیه و آب پخش گزارش شده است. همچنین خسارت شدیدی به بخش های کشاورزی و دامی در این شهرستان نیز وارد شده است. 

وی ادامه داد: در شهرستان گناوه بارش باران باعث آبگرفتگی در حدود ۵۰ روستا و خسارت به بخش های کشاورزی شده است. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان دیلم آبگرفتگی به حدود ۴۰ روستا خسارت وارد کرده و باعث شکستگی حدود ۳۰ تیر برق و خسارات به بخش های کشاورزی شده است همچنین بارش باران باعث انسداد مسیر بوشهر به شیراز به علت ریزش کوه قبل از تونل دریا قلی و  انسداد مسیر بوشهر به خوزستان بر اثر آبگرفتگی جاده ای شده است.

بختیاری با اشاره به میزان ریز بارش باران در شهرستان های استان بوشهر تصریح کرد: در شهرستان دشتستان ۱۶۰ میلیمتر، در شهرستان دیلم ۵۰ میلیمتر و بندر گناوه ۹۰ میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین مسیرهای دیلم به بهبهان و هندیجان - برازجان به گناوه (شهر شبانکاره) و برازجان به کازرون مسدود شده است. همچنین بر اثر سیلاب در شهر برازجان یک خانوم ۳۵ ساله فوت شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز