خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران:

تهران به ۲ هزار واگن نیاز دارد/ در بودجه ۱۴۰۰، تنها برای خرید دو واگن اعتبار اختصاص داده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۶۴

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از اختصاص سهمیه خرید دو واگن مترو در بودجه ۱۴۰۰ گفت: به سازمان برنامه و بودجه تذکر می‌دهم که فکری کنند و یا هزینه دو واگن را لغو کنند و یا فکری برای ۲ هزار واگن مورد نیاز شهر تهران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود میرلوحی در جریان دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: دولت محترم در لایحه بودجه مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای واگن مترو تهران بودجه در نظر گرفته‌اند. همچنین از دولت تشکر می‌کنم که هزینه خرید دو واگن را تایید کرده‌اند. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز شهر تهران ۲هزار واگن است، در ازای هر هزار واگن، دولت محترم یک واگن در نظر گرفته‌اند. 

میرلوحی با اشاره به اینکه دولت در بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته است، گفت: این اقدام با ۱۲ سال تاخیر در تامین اتوبوس‌های شهری رخ داده است اما با این ۵۰۰ میلیارد تومان که هزینه خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس است چه مشکلی  از شهرهای بزرگ و کلانشهرها برطرف می‌‌شود؟

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران اضافه کرد: به سازمان برنامه و بودجه تذکر می‌دهم که فکری کنند و یا هزینه دو واگن را لغو کنند و یا فکری برای ۲ هزار واگن مورد نیاز شهر تهران داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز