خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک زن جوان به دلیل حریق در منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۹۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: یک نفر بر اثر این حادثه دچار مصدومیت شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۴:۱۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ۱۰ واحدی بود که در طبقه چهارم در یک واحد بزرگ ۱۳۰ متری آتش‌سوزی اتفاق افتاد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند بخش زیادی از این واحد شعله‌ور بود و شدت دود و حرارت به حدی بود که رنگ دیوارها و سقف‌ها را تخریب کرده بود.

ملکی تصریح کرد: دود و حرارت زیادی به دیگر واحدها و راهروی این ساختمان نیز نفوذ کرده بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی در داخل این ساختمان و در دیگر واحدها محبوس هستند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو را نیز آغاز کردند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان موفق شدند در همان لحظات اولیه در همان واحد مسکونی یک خانم جوان را که مخفی شده بود از میان دود و آتش خارج کنند. این خانم از ناحیه دست کمی دچار جراحت شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: گروه‌های دیگر نیز در دیگر طبقات عملیات جستجو را آغاز کردند و موفق شدند ۶ نفر از اهالی ساختمان را خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز