خبرگزاری کار ایران

آمار مبتلایان کرونا در کشور از یک میلیون نفر فراتر رفت/ فوت ۳۵۸ بیمار دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۰۲

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۳۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۲۱ نفر از آنها بستری شدند.

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و سه هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او با اشاره به تعداد بیمارانی که در وضعیت شدید بیماری قرار دارن گفت: ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تاکنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او درباره وضعیت شهرستان های کشور گفت: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز