خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در اجرای برنامه های سلامت روان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۷۹

در نشست توجیهی "استقرار برنامه های سلامت روان در استان" بر نقش مشارکت مردم در اجرای برنامه های سلامت روان مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی دل پیشه در این نشست، بر اهمیت استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و همکاریهای بین بخشی در استقرار برنامه های "سلامت روان در استان" تاکید کرد.

همچنین احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد معاونت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پیشینه تدوین و اجرای "سند سلامت روان" گفت: با توجه به ظرفیت های مهمی که در این زمینه در سطح ملی و استانی شکل گرفته، سرعت و کیفیت اجرای برنامه ها را می توانیم افزایش دهیم.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های دفتر سلامت روان و اجتماعی و اعتیاد در سطح ستادی، استانی و شهرستانی، ابراز امیدواری کرد الگوی استقرار برنامه های سلامت روان با کمک ظرفیت های مشارکت مردمی و همکاری بین بخشی در سایر برنامه های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه، مباحث توجیهی – آموزشی توسط اعضای هیات علمی از ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی ارائه شد و در بخش پرسش و پاسخ، معاون دفتر سلامت روان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد .

گفتنی است، در این نشست بیش از 80 نفر از روسای دبیرخانه های سلامت و امنیت غذایی سراسر کشور، روسای خانه های مشارکت مردم و مدیران سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز