خبرگزاری کار ایران

به مهارت آموزان دوره‌های بیمه مشوق داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۷۶

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی بیان کرد: کسانی که قبل از اعزام به خدمت این دوره‌ها را طی کرده باشند می‌توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کنند و از یکی از مشوق‌های ۳۴گانه قبل خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت استفاده کنند.

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر؛ سردار کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، ضمن تبریک ۱۳ آذر روز بیمه، اعلام کرد: با توجه به توافقنامه همکاری بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و یکی از شرکت‌های بیمه (بیمه ایران)، این شرکت به مشمولان و سربازان وظیفه داوطلب آموزش می‌دهد. 

بنابر این گزارش داوطلبان پنج نوع آموزش بیمه مثل دوره آمادگی اخذ نمایندگی، دوره کارگزاری، دوره ارزیاب خسارت از قبیل مسئولیت، وسایل نقلیه، اشخاص، باربری، محصولات کشاورزی، بیمه‌های زندگی خواهد بود. 

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی افزود: کسانی که قبل از اعزام به خدمت این دوره‌ها را طی کرده باشند می‌توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کنند و از یکی از مشوق‌های ۳۴گانه قبل خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت استفاده کنند. 

سردار کمالی گفت: این دوره‌ها به عنوان مهارت‌های سربازی تلقی می‌شود لذا کلیه کسانی که قبل از خدمت یا در اوقات فراغت سربازی این دوره‌ها را طی کنند مورد حمایت ما هستند و از مشوق‌های ۳۴گانه، ازقبیل تعیین سازمان محل خدمت، استان محل خدمت، تعویق و تعجیل اعزام، توجیه و بخشش غیبت، درجه، مرخصی و… برخوردار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز