خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تاکید کرد:

ضرورت تقویت و افزایش سطح همکاری‌های پلیسی ایران و ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۶۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ایتالیا در ایران بر تقویت و افزایش سطح همکاری‌های پلیسی دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار  مجید کریمی در دیدار با"سالوادوره لاباربرا" ضمن خوش آمدگویی به افسر رابط جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا به رابطه مطلوب و سازنده بین دو کشور در حوزه همکاری های پلیسی اشاره و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به موفقیت برسیم.

وی در ادامه به لزوم ارتقای سطح همکاری های دوجانبه تاکید کرد و گفت: تقویت سطح همکاری های بین دو کشور از طریق تبادل تجربیات، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود تا حد زیادی می تواند به مبارزه با قاچاق مواد افیونی در سطح منطقه و بین الملل کمک کند.

در ادامه ژنرال فابیو برناردی - افسر رابط سابق مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در ایران - ضمن تقدیر و تشکر از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبنی بر پذیرش درخواست ملاقات وی در شرایط شیوع ویروس کرونا، به رابطه نزدیک پلیسی بین دو اشاره و اظهارکرد: خواهان افزایش سطح  همکاری های دوجانبه با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جهت مقابله با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سطح بین الملل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این دیدار که به درخواست  ژنرال برناردی و بر اساس اعلام وزارت امور خارجه کشورمان برگزار شد، "سالوادوره لاباربرا"، به عنوان افسر رابط جدید مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در ایران معرفی و شروع به کار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز