خبرگزاری کار ایران

حسابرسی سال ۹۹ شورا و شهرداری با انتخاب حسابرسان منتخب کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۵۰

طرح «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام علمیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن» به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران طرح «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام علمیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید فراهانی، در توضیح گزارش برنامه و بودجه گفت: به منظور حصول اطمینان از گردش صحیح امور مالی در شهرداری تهران و رعایت قوانین و مقررات و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و در راستای انجام وظایف قانونی نظارت بر حسن جریان مالی و صرفه و صلاح شهرداری مستند به بندهای هشتم و سی‌ام ماده هشتاد (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و الحاقات قانونی بعدی آن، کمیسیون برنامه و بودجه شورا از طریق انتشار فراخوان عمومی، ارزیابی کیفی موسساتی که برای حسابرسی اعلام آمادگی کردند، انتخاب موسسات دارای رتبه الف جامعه حسابداران رسمی و معتمد بورس نسبت به تعیین موسسات واجد صلاحیت اقدام شد. 

او افزود: سپس با اخذ قیمت ارائه خدمات از موسسات، انتخاب بهای عادله از میان قیمت‌های ارائه شده و موسسات حسابرسی واجد صلاحیت جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن تعیین شد که فهرست موسسات و مدارک مربوط در اختیار قرار گرفته است. 

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بر این اساس موسسات حسابرسی هوشیار ممیز، اطمینان بخش و همکاران، آئین تراز آریا و شاخص اندیشان که همه دارای رتبه الف از جامعه حسابداران رسمی و معتمد بورس هستند به عنوان حسابرسان منتخب شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۹۹ در سطح واحدهای اجرایی، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات وابسته به شهرداری تهران با رای شما همکاران عزیز تعیین و انتخاب خواهند شد. 

به گزارش ایلنا، «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام علمیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن» به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز