خبرگزاری کار ایران

کشف محموله سنگین موادمخدر در مرز میرجاوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۰۹

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲۳ کیلوگرم انواع موادمخدر شیشه و مرفین در مرز میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزهای ایران اسلامی و تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله خود از مرزهای شرقی به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اجرای طرح مهار در منطقه، کلیه مسیرها در کنترل مرزداران قرار گرفت و سوداگران مرگ که منتظر فرصتی برای انتقال محموله موادمخدر به عمق خاک کشور بودند به اهداف شوم خود نرسیدند و زمانی که خود را در محاصره مرزداران گرفتار دیدند از منطقه متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران غیور استان در این عملیات موفق شدند، ۲۲۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۱۸۸ کیلوشیشه و ۳۵ کیلو مرفین را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ملاشاهی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز، احساس امنیت در مرزها ملموس و مبرهن بوده و این امر مرهون اتحاد و همدلی همه نهادها و دستگاه های دولتی در سطح استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز