خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ساعت گذشته؛

۲۹۰ بیمار با علایم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۱۴۹

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۰ بیمار با علایم حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

به گزارش ایلنا، تعداد بستری‌های روزانه طی سه هفته  گذشته همچنان بالای ۲۰۰ نفر در هر روز است که این امر موجب خستگی بیش از حد کادر درمانی شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۹۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به یکهزار و ۶۶۱ نفر رسیده که از این تعداد ۹۶۵ نفر مشکوک و ۶۹۶ نفر مبتلای قطعی هستند.

تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۹۸ نفر است که از این تعداد، ۱۰۹ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

با وجود تداوم روند افزایشی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی، همچنان شاهد بی‌توجهی عده زیادی در این خصوص هستیم که می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا از دیروز ۲۰ابان ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های ۲,۳,۴ از ساعت ۱۸ هر روز برای ۸ شهرستان بزرگ آذربایجان غربی به مدت یک ماه اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز