خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی خبر داد:

پردیس سینمایی ارومیه در صورت تامین منابع مالی تا پایان امسال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۵۹۱

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: در صورت تامین مالی لازم پردیس سینمای ارومیه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، احد هوشمند قره باغ در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت ساخت پروژه « پردیس سینمایی ارومیه» اظهار داشت: عدم تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در اجرای این پروژه فرهنگی، به وجود آمدن مشکلات در اختصاص بودجه استانی مصوب برای به پایان رساندن این طرح مهم فرهنگی در ارومیه است و در صورت تامین مالی لازم پردیس سینمایی ارومیه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: کلنگ احداث پردیس سینمایی ارومیه در دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولان کشوری در محل سینما آزادی ارومیه بر زمین زده شد و طبق گفت‌وگوهای انجام شده و مصوبات استانی قرار بود این پردیس سینمایی طی دهه فجر امسال به بهره برداری برسد که در صورت ادامه وضعیت مالی کنونی این مسئله در زمان تعیین شده محقق نمی‌شود و مسوولان استان بایستی در این خصوص بیش از پیش فعال باشند.

آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه سینما به عنوان یکی از مهمترین معیارهای فرهنگی در جهان امروز، گفت: ارومیه یکی از اماکن مهم فرهنگی در تاریخ سینماداری کشور است و دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اداری استان بایستی در حفظ و بروزکردن امکانات سینماهای این شهرستان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد:با توجه به پیگیری‌های لازم، در آینده نزدیک مشکل مالی پیش آمده در ساخت پروژه پردیس سینمایی ارومیه حل شده و ساخت و ساز در محل این پردیس بزودی آغاز و در زمان پیش‌بینی شده به بهره برداری برسد.

به‌گزارش ایلنا، کلنگ ساخت پردیس سینمایی ارومیه همزمان با دهه فجر سال ۱۳۹۸ شمسی با حضور مسئولان کشوری و استانی به دست استاندار آذربایجان‌غربی به زمین زده شد و قرار بود این پردیس‌سینمایی با هفت سالن تخصصی و مدرن سینمایی در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد که با وجود برخی اقدامات مهندسی و مقاوم سازی‌های انجام شده و در حال حاضر ساخت این پروژه فرهنگی متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز