خبرگزاری کار ایران

مجموع فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ۱۷۸۳ مورد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: متاسفانه با ۳۳ مورد فوتی جدید مجموع فوتی های استان به یک هزار و 783 مورد افزایش یافت.

جواد آقازاده در گفت و گوبا ایلنا  اظهار کرد: یک هزار و 494 نفر بستری با علائم سندرم حاد تنفسی در کل بیمارستان های استان داریم که ۶۳۸ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۸۵۶ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

به گفته وی در حال حاضر ۲۶۲ مورد در بخش آی سی یو بستری و ۸۲ نفر وصل به ونتیلاتور هستند.

آقازاده افزود: تعداد مبتلایان بستری جدید ۲۸۴ مورد است که بیشترین تعداد مبتلا در شهرستان ارومیه است.

وی خودمراقبتی، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای بی مورد در سطح شهر و خارج از شهرستان را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست برای رعایت حال سلامت عموم جامعه این توصیه‌ها را مردم جدی بگیرند.

آقازاده با بیان اینکه در هفته اخیر در بدترین شرایط نسبت به زمان شیوع این ویروس قرار داریم گفت: افزایش آمار بیماران و فوتی‌ها بیانگر بی توجهی مردم به هشدارهاست که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا،به دلیل وضعیت حاد بیماری کرونا در استان، محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در آذربایجان غربی تمدید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز