خبرگزاری کار ایران

پیرنون تاکید کرد:

ضرورت اجرای عملیات ترمیمی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۲۲

مدیرکل دفتر نگهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ضرورت اجرای عملیات ترمیمی در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیرنون مدیرکل دفتر نگهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همراهی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید دو روزه از محور‌های شریانی استان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، قرار گرفتن استان در شاهراه‌های شریانی کشور و در نتیجه حجم زیاد ترافیک و عبور و مرور و استهلاک رویه راه‌ها و پایین آمدن عمر آسفالت اجرای عملیات ترمیمی و آسفالت‌های حفاظتی و بهسازی رویه‌های آسفالت در راه‌های آن به قید فوریت بسیار ضروری است.

پیرنون با اشاره به لزوم توجه به موضوع ارتقا عمر رویه آسفالت راه‌ها با روش‌ها و فرآیند‌های علمی افزود: باید اعتبارات خاص و ویژه‌ای جهت نگهداری و ترمیم آسفالت چند محور خاص و مهم استان آذربایجان غربی از جمله محور شاهین دژ – تکاب در نظر گرفته شود.

وی افزود: در بازدید از راه‌های استان بازدیدی از چند نقطه حادثه خیز هم انجام گرفت که دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش مربوط به رویه و نگهداری و روکش آسفالت این پروژه‌ها آماده همکاری و مساعدت است.

این مقام مسئول همچنین افزود: در صورت تحقق بند (ه) تبصره یک قانون بودجه با موضوع تامین قیر جهت اجرای پروژه‌های عمرانی درخصوص استان آذربایجان غربی و راه‌های شریانی آن با توجه به شرایط راه‌ها تسهیلات ویژه و خاصی در نظر گرفته خواهد شد.

ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم ضمن اعلام خبر اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت نزدیک به ۲۳۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان در سال جاری گفت: محور‌های نقده- حیدرآباد به طول یک کیلومتر، نقده – پیرانشهر به طول یک کیلومتر، اورمیه -اشنویه به طول نزدیک به ۵ کیلومتر، اورمیه – مهاباد به طول ۳ کیلومتر، پیرانشهر – سردشت به طول نزدیک به ۳ کیلومتر، خوی – ایواوغلی به طول ۵ کیلومتر، میاندوآب سرچم به طول ۱۱ کیلومتر، لکه گیری محور پلدشت – مرگنلر به طول ۴ کیلومتر و کشمش تپه بازرگان به طول بالغ بر ۲ کیلومتر از مهمترین عملیات لکه گیری و روکش آسفالت استان در سال جاری را شامل می‌شود.

شکری افزود: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت جهت تامین راه‌های مناسب و ایمن و نیز تردد روان در محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی و با حمایت‌های بی دریغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با جدیت و حساسیت زیاد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز