خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

شناسایی 4621 واحد صنفی فاقد پروانه در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۰۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: چهار هزار و ۶۲۱ واحد صنفی فاقد پروانه در آذربایجان‌غربی وجود دارد که همه این واحدها در استان شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بابایی بیان کرد: ۴ هزار و ۶۲۱ واحد صنفی فاقد پروانه در آذربایجان‌غربی وجود دارد که همه این واحدها در استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۲۷۲ هزار و ۸۷۰ نفر در حوزه اصناف استان مشغول به کار هستند که با این آمار، این بخش یکی از بزرگترین حوزه‌های اشتغالزا در استان به شمار می‌رود و این استان، ۱۰۹ هزار و ۱۴۸ واحد صنفی پروانه دار در آذربایجان غربی فعالیت می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به نگاه ویژه در راستای توسعه صنعتی استان بیان کرد: ۳۰۸ طرح با ۲۸ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در این استان وجود دارد که با بهره‌برداری از این واحدها روند توسعه‌صنعتی شهرستان‌های مختلف شتاب قابل توجهی است.

بابایی تصریح کرد: در یک سال گذشته، ۹۶۴ جواز تاسیس نیز در این استان با سرمایه گذاری ۳۸۱ میلیارد ریالی صادر شده که میزان اشتغال آنها ۱۶ هزار و ۹۵۴ نفر است.

وی یادآور شد: در یک سال گذشته ۲۱۰ پروانه بهره برداری در آذربایجان‌غربی صادر شده که میزان سرمایه‌گذاری این واحدها به ۶ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال می رسد.

به گزارش ایلنا، آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز