خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش جدید صنعت فرسازان ماکو به چرخه آموزش دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۵۶

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی از موافقت با آغاز فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی جدید صنعت فرسازان ماکو از سوی ستاد مرکزی دانشگاه علمی کاربردی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسولی صدقیانی با بیان این مطلب  افزود: این مرکز آموزش جدید واقع در منطقه آزاد شهرستان ماکو با افزوده شدن به مجموع 13 مرکز آموزش فعال استان به طور رسمی از مهرماه سال جاری در 5 رشته مهارتی در مقطع کاردانی فنی در جوار محیط واقعی کار به تربیت دانشجو خواهد پرداخت.

وی با اشاره به رسالت دانشگاه علمی کاربردی در خصوص آموزش های مهارتی اظهار داشت: از مدتها پیش در این منطقه از شمال استان فقدان آموزش های مهارتی محسوس بود که در نتیجه با پیگیری های واحد استانی دانشگاه و همچنین کارخانه صنعت فرسازان ماکو این مهم تحقق یافت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: رشته های کاردانی فنی ابزار دقیق، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی، کاردانی فنی جوشکاری، کاردانی فنی لوازم خانگی، کاردانی فنی متالوژی آزمون فلزات، عناوین رشته های این مرکز آموزش برای پذیرش دانشجو در مهر ماه 1399 خواهند بود.

رسولی صدقیانی افزود: پذیرش بدون آزمون دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته این دانشگاه از 4 لغایت 11 شهریور و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته از 11 لغایت 17 شهریور در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش کشور انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز