خبرگزاری کار ایران

ایراندوست به ایلنا خبر داد:

افتتاح ۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۳ طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۶۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۷ پروژه ورزشی در شهرهای ماکو، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر افتتاح و ۳ پروژه ورزشی در نقده کلنگ‌زنی می‌شود.

کیومرث پورایراندوست در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص برنامه‌های عمرانی ورزش و جوانان استان در هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت  ۷ پروژه ورزشی در شهرهای ماکو، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر افتتاح و ۳ پروژه ورزشی در نقده کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه های تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو با اعتبار ۹۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی و زمین ورزشی ماکو با اعتبار ۶ میلیارد ریال از اعتبارات ملی طی هفته دولت افتتاح خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پروژه های سالن ورزشی سیمرغ ۵ در میاندوآب با اعتبار ۱.۸میلیارد ریالی، مجموعه ورزشی برادران کامیار در مهاباد با اعتبار ۸۰میلیارد ریال، زمین روباز چمن مصنوعی یگانه در پیرانشهر با اعتبار ۱۵میلیارد ریال، سالن زمین چمن مصنوعی و سالن رزمی با اعتبار ۲۵میلیارد ریال در پیرانشهر توسط بخش خصوصی طی هفته دولت افتتاح  می‌شود.

پورایراندوست خاطرنشان کرد: ۳ پروژه ورزشی شامل استخر سرپوشیده آزادی با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و ۲ سالن چندمنظوره ورزشی با پیش‌بینی اعتبار ۸ میلیارد تومان نیز در این هفته کلنگ‌زنی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز