خبرگزاری کار ایران

رشد 117 درصدی اشتغال‌زایی در میاندوآب/پرداخت 780 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۸۰

رئیس کمیته امداد میاندوآب گفت: در سه ماهه نخست امسال، به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان میاندوآب، بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، رسول بخشی، بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان میاندوآب، بیش از ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی جهت  ایجاد 39 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب هزینه  شده است.

رئیس کمیته امداد میاندوآب تصریح کرد: میزان اشتغال‌زایی سه ماهه نخست در میاندوآب نسبت به زمان مشابه سال گذشته 117 درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد:  در سه ماهه نخست امسال 10 مسکن مددجویی با 480 میلیون تومان تسهیلات در میاندوآب احداث و تحویل مددجویان این شهرستان شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار میاندوآب در سه ماهه نخست امسال بیش از 102 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش پرداخت زکات در میاندوآب، بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه نخست امسال بیش از 207 میلیون تومان زکات جمع‌آوری کرده‌ است.

رییس کمیته امداد میاندوآب اظهار  کرد: هم‌اکنون 695 نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب بوده که 280 نفر از این تعداد را ایتام و 415 نفر را  نیز فرزندان محسنین تشکیل می دهند.

وی  تاکید کرد: هم‌اکنون چهار ‌هزار و 782 حامی با کمیته امداد میاندوآب همکاری داشته و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را عهده دار هستند.

بخشی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال 480 نفر از نیازمندان این شهرستان  در قالب 161 خانواده، تحت  حمایت کمیته امداد میاندوآب قرار گرفته و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.  

وی اظهار کرد: افزایش در آمد های محلی و مردمی و گسترش جذب مشارکتهای مردمی از روشهای نوین و الکترونیکی ، گسترش شبکه نیکوکاری با ایجاد مراکز و واحد های نیکوکاری جدید، ساخت مسکن مددجویی با اولویت مناطق روستایی و افزایش کمی و کیفی طرحهای خود کفایی و خود اشتغالی  از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد میاندوآب تا پایان سال جاری است.

رئیس کمیته امداد میاندوآب با اشاره به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، گفت: هم‌اکنون ۵ هزار و 195 خانوار برابر با 15 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب  هستند که جمعیت تحت حمایت این نهاد نسبت به زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز