خبرگزاری کار ایران

آقازاده به ایلنا خبر داد:

کرونا مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد/ فوت پدر و مادر عروس و داماد بر اثر ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با ایلنا، بیان کرد: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده متاسفانه مردم کرونا را جدی نگرفته اند.

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد 788 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که 304 نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 484 نفر مشکوک به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تعداد 180 نفر بیمار بستری شدند که از این تعداد 54 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و وضعیت این بیماران وخیم گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد 143 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که 53 نفر مربوط به ارومیه، 9 نفر در بوکان، هشت نفر در تکاب، 28 نفر در خوی، 10 نفر در مهاباد، 12 نفر در میاندوآب، 9 نفر در نقده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز