خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از 8100 تن اقلام اساسی در آذربایجان ‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۹۱

معاون امور بازرگانی و توسعه نظارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌غربی از توزیع 8 هزار و ۱۲۴ کیلوگرم اقلام اساسی طی چهار ماه گذشته در این استان خبر داد

به گزارش ایلنا، محمد دهقان درباره توزیع اقلام اساسی اظهار داشت: از ابتدای امسال، 8 هزار و ۱۲۴ تن اقلام اساسی در استان توزیع شده که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته است.

وی افزود: در این مدت  ۲ مرحله برنج که در مرحله اول، ۲ هزار و ۶۱ کیلوگرم برنج هندی و در مرحله دوم، یک‌هزار و ۶۴۸ کیلوگرم برنج با نرخ مصوب هر کیلو، 8 هزار تومان همچنین ۲ هزار و ۶۱ کیلوگرم شکر با نرخ مصوب هر کیلو، 4هزار و ۷۰۰ تومان دراستان توزیع شده است. 

معاون امور بازرگانی و توسعه نظارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این مدت، ۲ هزار و ۶۱ کیلوگرم روغن نباتی نیز با همکاری فروشگاه‌های زنجیره ای و شبکه های شرکت پخش کالا با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

دهقان از توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد و بیان کرد: نرخ هر کیلوگرم از این اقلام نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی اذعان کرد: در این مدت همچنین ۲۴۳ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان بین مردم در فروشگاه‌های طرف قرارداد توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه نظارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌غربی یادآور شد: سهمیه شکر مرحله دوم در تیر ماه جاری، 4 هزار و ۳۲۵ کیلوگرم با قیمت مصوب ۶ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع خواهد شد که از این مقدار یک‌هزار و ۲۲۶ تن سهمیه خانوار و بقیه سهمیه صنف صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با تمهیدات در نظر گرفته شده، ۱۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب هر کیلوگرم، 8 هزار و ۹۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز