خبرگزاری کار ایران

ولی زاده مطرح کرد:

اجرای طرح پژوهشی مطالعات منطقه‌ای جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۲۴۹

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: طرح پژوهشی مطالعات منطقه ای در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن از سوی گروه مدیریت کسب و کار در استان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، ولی زاده معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: این طرح به منظور کاهش وابستگی معیشت به کشاورزی استان و به کارفرمایی استانداری آذربایجان غربی در حال انجام است.

وی افزود: این طرح مطالعاتی به روش اکتشافی و در دو مرحله کمی و کیفی اجرا می شود که در مرحله کیفی سرپرستان خانوار مقیم در روستاهای واقع در سه دهستان انزل جنوبی، ببه جیک و مکریان شرقی بعنوان جامعه آماری این طرح مورد مطالعه قرار می گیرند.

 ولی زاده تصریح کرد: در این طرح 369 سرپرست خانوار مقیم روستا با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند و همچنین 50 نفر از کارشناسان و مطلعین محلی با استفاده از روش گلوله برفی مورد مطالعه قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی افزود: در این‌طرح کارشناسان و صاحبنظران بر اساس یافته‌های فاز کمی و تلفیق آن با داده های فاز کیفی، راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و توسعه آن را شناسایی و به ترتیب اولویت دسته بندی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز