خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ دسته اول؛

شکست نود ارومیه در زمین مس رفسنجان / داور کارت قرمزش را پس گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۳۲

نود ارومیه ظهر امروز مقابل تیم مس رفسنجان بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار و صدر جدول از دست داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مس رفسنجان با محمد ربیعی توانست یک پیروزی فوق العاده را در هفته شانزدهم لیگ آزادگان به نام خود ثبت کند و صدرنشین را با سه گل شکست داد.

در شرایطی که نود ارومیه با یک بازی کمتر در جایگاه اول جدول جا داشت، در رفسنجان حاضر شد تا مقابل شاگردان محمد ربیعی قرار گیرد.

در نیمه اول این بازی پرهیجان که موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم شکل گرفت، این محسن آذرباد بود که در دقیقه 28 شادی را به اردوگاه مس رفسنجان آورد و گل پیروزی تیمش را رقم زد.

رفسنجانی‌ها با همین یک گل نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند و با روحیه بالایی نیمه دوم را شروع کردند اما نود ارومیه برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال رسیدن به گل تساوی بود و فشار حملات این تیم در نهایت نیز جواب داد و امین عباسی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند.

در شرایطی که در دقایق پایانی بازی داور تصمیم به اخراج یکی از بازیکنان مس رفسنجان گرفته بود بعد از دادن کارت قرمز در کمال ناباوری کارت خود را پس گرفته و بازیکن رفسنجانی را دوباره به زمین برگرداند.

در حالی که به  نظر می‌رسید کار این تیم برای دستیابی به امتیاز سخت شود، شاگردان ربیعی دو گل دیگر توسط مهرداد رضایی و مهرداد آوخ در دقایق 74و 76 به ثمر رساندند تا کار صدرنشین را تمام کنند و به جایگاه سوم جدول صعود کنند.

نکته جالب توجه این بود که نود ارومیه طی 14 بازی اخیر خود تنها 4 گل دریافت کرده بود اما شاگردان ربیعی در این بازی با سه گل قدرت تهاجمی خود را به رخ رقیب صدرنشین کشیدند.

به گزارش ایلنا، تیم نود ارومیه با یک بازی کمتر و ۲۹ امتیاز پس از گل ریحان البرز در رده دوم جدول لیگ دسته یک قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز