خبرگزاری کار ایران

حسین خانی به ایلنا خبر داد:

کشف ۲ میلیارد ریال ارز و کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی/ ناکامی قاچاقچیان در مرزهای استان

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۰۱

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف ارز و کالای قاچاق در مرزهای استان به ارزش 2 میلیارد و 368 میلیون ریال توسط مرزداران این استان خبر داد.

سردار "حسین خانی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در 48 ساعت گذشته نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و حضور دائمی آنها در حراست از کیان کشور اسلامی ثمربخش بوده بطوریکه توانسته ایم امنیت پایدار را در مرزهای استان برقرار کرده و دست قاچاقچیان و اخلالگران را از دخالت بر امنیت مرزهای استان کوتاه کنیم .

وی ادامه داد: مرزبانان ما در این راستا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دقیق و گسترده و نیز اجرای عملیات‌های موفقیت آمیز در معابر و گذرگاه‌های مرزی با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرزهای استان انوع کالای قاچاق از جمله یکهزار و425 بطری مشروبات الکلی، 11 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق، 9 هزار و 200 یورو ارز قاچاق، 454 عدد قطره چشمی ، 114 شربت دارویی و 58 رأس احشام از نوع گوسفند را کشف کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ارز و کالای مکشوفه را 2 میلیارد و 368 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: در این عملیات ها 8 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز