خبرگزاری کار ایران

با برتری پرگل مقابل بادران رقم خورد؛

بازگشت تیم 90 ارومیه به صدر جدول لیگ دسته یک

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۳۳

تیم 90 ارومیه با سه گل تیم بادران تهران را شکست داد و به صدر جدول لیگ دسته یک صعود کرد

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال 90 ارومیه امروز در ورزشگاه تختی میزبان بادران تهران بود. لیگ یک امسال مدعیان زیادی در بالای جدول دارد و این دو تیم هم با 26 و 22 امتیاز از بالانشین های جدول بودند.

در دیدار امروز هر دو تیم قدرتمند ظاهر شدند ولی نتیجه قطعی به سود تیم 90 ارومیه رقم خورد و تیم میزبان موفق شد به راحتی از سد حریف خود عبور کند. شاگردان بیاتلو در 90 ارومیه که چند روز پیش بازی سختی مقابل تراکتور تبریز در رقابت های حام حذفی داشتند و در ضربات پنالتی مغلوب تیم تراکتور شده بودند امروز با نتیجه سه بر صفر و با گل های رسومی نیا (2) و پورصادقی بادران را شکست دادند.

گفتنی است  در ادامه نیمه دوم بازی تیم بادران پنالتی خود را از دست داد.

با این نتیجه، تیم نود 29 امتیازی شد و با توجه به توقف گل ریحان، بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار گرفت. این در حالی است که نود یک بازی هم کمتر از گل ریحان انجام داده است. تیم بادران هم 22 امتیازی باقی ماند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم 90 ارومیه هفته آینده بازی حساسی با دیگر مدعی بالای جدول یعنی مس رفسنجان دارد و شاگردان فرهاد کاظمی در بادران به مصاف سپیدرود رشت خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز