خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۳۰

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد.

حسین خانی فرمانده مرزبانی استان در گفت وگو با ایلنا در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل و انسداد نوار مرز و مقابله با جرایم مرزی و مبارزه بی امان با قاچاق کالا، مرزبانان غیور و هوشیار استان  طی 2 عملیات موفق ضربه مهلکی به قاچاقچیان و مخلان چرخه اقتصادی کشور وارد کردند. در این عملیات ها که در پایانه های مرزی سرو و تمرچین انجام گرفت مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی افزود: مرزبانان مستقر در پایانه مرزی سرو با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی توانستند تعداد 11 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از آنها کشف کنند.

حسین خانی ادامه داد: در این عملیات 608/3 قلم لوازم آرایشی، 667/2 ثوب البسه، 754/4 عدد قرص و مقدار زیادی سایر کالاها کشف شده است.

فرماندهی مرزبانی استان با بیان اینکه در عملیاتی دیگر مرزداران مستقر در پایانه مرزی "تمرچین "شهرستان پیرانشهر  در عملیاتی موفقیت آمیز در حین کنترل خودرو های ورودی به کشور از چند دستگاه خودروی تریلی محموله هایی را کشف کردند افزود: این خودرو ها حامل بار چرم خام: تعداد 950/1 ثوب البسه ، ۸ قطعه سر سیلندر خودروهای سنگین، 9 عدد ابزار و دستگاههای صنعتی و مقداری سایر کالاها بودند، که به صورت ماهرانه ای بین چرم های خام جاساز شده بود.

به گزارش ایلنا کارشناسان مجموع ارزش ریالی کالای مکشوفه در این دو عملیات را  20 میلیارد و 663 میلیون ریال برآورد کرده اند و در راستای این عملیات ها 5 نفر متهم دستگیر و 15 دستگاه خودرو که در امر قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت توقیف شدند ، پرونده های قضایی این دو عملیات تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز