خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز طرح راهداری زمستانی انجام گرفت

بررسی مسایل و مشکلات اعتبارات حوزه ماشین آلات و راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۵۰۵

در آستانه آغاز طرح راهداری زمستانی مسایل و نیازهای اعتباری حوزه ماشین آلات و راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در آستانه فصل برف روبی و راهداری زمستانی و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع جلسه ای با حضور مدیر کل ، معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون راهداری ، رئیس ذی حسابی ، رئیس اداره ماشین آلات و رئیس اداره بودجه و کارشناسان ذینفع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه اعتبارات مرتبط در حوزه تعمیر ، خرید قطعات ، سوخت ماشین آلات ، تجهیز راهدارخانه ها ، حقوق و مزایای کارکنان طرح راهداری از محل اعتبارات ملی و استانی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و دستورات لازم برای مدیریت هزینه و پیگیری اعتبارات در حوزه های یاد شده از طرف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صادر شد .

ارسلان شکری در این جلسه با اعلام اینکه ماسه و نمک لازم برای راهداری زمستانی در راهدارخانه های استان ذخیره شده و در چند روز گذشته عملیات راهداری و برف روبی در شهرستان چالدران انجام گرفته است، افزود: راهداری زمستانی و بحث نگهداری و تعمیر و تجهیز ماشین آلات دارای اهمیت بسزایی بوده و لازم است در مدیریت هزینه ای اعتبارات و پیگیری اخذ اعتبارات اهتمام ویژه ای انجام شود.

 گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص اعتبارات مربوط به طرح ابرار ( اقدام برای راههای الویت دار روستایی ) بحث و تبادل نظر انجام گرفت و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد : بیشترین مقدار راههای در حال احداث روستایی کشور ( طرح ابرار ) به طول ۳۲۰ کیلومتر در استان آذربایجان غربی در حال انجام بوده که از این مقدار حدود ۱۰۰ کیلومتر آماده آسفالت و مابقی در حال آماده شدن برای آسفالت است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز