خبرگزاری کار ایران

پناهی به ایلنا خبر داد:

تصویب کمک یک میلیارد تومانی شورای‌شهر به تیم فوتبال نود ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۷۴

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: مبلغ یک میلیارد تومان در شورای شهر ارومیه برای حمایت از تیم فوتبال 90 مصوب شده که به دنبال تحقق این بودجه حداقلی هستیم.

حسین پناهی سخنگوی شورای شهر ارومیه امروز در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به محدودیت منابع مالی در شورای شهر ارومیه اظهار کرد: این در حالی است که مبلغ یک میلیارد تومان در شورای شهر ارومیه برای حمایت از تیم فوتبال 90 مصوب شده و به دنبال تحقق این بودجه حداقلی هستیم.

وی تصریح کرد: بی‌شک باید بیش از این مبالغ، برای تیم شایسته‌ و پرتلاش 90 کمک شود اما این امر مستلزم تحقق درآمدهای شهرداری است؛ با این حال، از آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور تاکنون مبلغ 150 میلیون تومان به این تیم کمک شده است.

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: موضوع کمک و حمایت از تیم 90 شنبه هفته آینده در صحن شورا مطرح می‌شود، دوشنبه همان هفته در کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر که معمولا با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود نیز این موضوح طرح و امید است که پیش از بازی پنج آذر تراکتور و نود در جام حذفی کمک‌هایی به تیم 90 ارومیه تخصیص یابد.

وی بیان کرد: بی‌شک تیم 90 تاکنون بازی‌های درخشانی از خود ارائه داده و با تمامی مشکلات پیش‌رو نتایج بسیار مطلوبی کسب کرده و بنابراین مسئولان نیز باید حمایت‌های لازم را از این تیم انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز