خبرگزاری کار ایران

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۵۶

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام ( ره) آذربایجان غربی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال در بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پیری در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به وجود ۱۸ هزار کودک یتیم در استان گفت: بیش از ۷۰ هزار حامی در سطح استان وجود دارد که در لیالی قدر امسال ۲هزار و ۵۰۰ حامی نیز جذب شده است.

وی از فعالیت ۳۹۴ مرکز نیکوکاری  در سطح استان خبر داد و گفت: سال گذشته توسط این مراکز نیکوکاری مبلغ ۴٠٠ میلیارد تومان  جمع آوری شده است.

وی  از مراجعه ۱۳۰ هزار نفر طی سال گذشته به مراکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت: نزدیک به ۶۳ هزار با مراکز نیکوکاری و ۴۰۰ هزار نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند.

پیری تنها مرجع جمع آوری ذکات در استان را دبیر خانه شورای ذکات عنوان کرد و گفت: سال گذشته مبلغ ۱۳۳ میلیارد تومان ذکات در این دبیر خانه ثبت شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام ( ره ) تصریح کرد: یک هزار و ۶۰۰ پایگاه جمع آوری ذکات در استان فعالیت دارد که شهروندان می توانند برای پرداخت ذکات فطریه خود به این پایگاه ها مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین، مردم خیّر و نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۲۰۷۷ جهت پرداخت زکات فطریه عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۳۴۴ جهت پرداخت زکات فطریه سادات اقدام کنند.

پیری اضافه کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۶۱۰ جهت پرداخت کفاره عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۸۸۶ جهت پرداخت کفاره غیرعمد در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان، اظهار کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه این نهاد به نشانی www.emdad.ir زکات فطریه یا کفاره های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز