خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مراجعه بیش از ۱۱۰۰مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشک قانونی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۰۱

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: طی سالجاری یک هزار و ۱۸۳ مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند.

موسی ادیب فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا, بیان کرد:  طی ۹ ماهه گذشته سال‌جاری تعداد یک هزار و ۱۸۳ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشک قانونی استان مراجعه کرده اند.

ادیب فر افزود:از مجموع یک هزار و ۱۸۳ مورد مصدوم ناشی از حوادث کار که به  پزشکی قانونی استان  مراجعه کردند ،یک هزار و ۱۴۶ نفر مرد و ۳۷نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه، در سال‌جاری تعداد ۶۵ نفر بر اثر سقوط از بلندی در استان جان خود را از دست داده اندگفت: از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۵ نفر زن بوده اند.

وی افزود: همچنین طی سال جاری تعداد ۴۰ نفر بر اثر غرق شدگی،  ۴۷ نفر بر اثر سوختگی،۱۰ نفر نیز بر اثر برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند.

ادیب فر در خصوص درخواست صدور مجوز سقط جنین در استان گفت: در ۹ ماهه گذشته سال‌جاری تعداد ۲۵۳ مورد درخواست سقط جنین در استان ثبت شده است.

ادیب فر همچنین با بیان اینکه برای ۶۵۳ نفر طی سال‌جاری در استان مجوز دفن ناشی از تصادف صادر شده که از این تعداد ۵۰۶ نفر مرد و ۱۴۷ نفر زن بوده اند.

وی به افزایش نزاع در استان اشاره کرد و گفت: طی سال جاری ۲۲ هزار و ۶۱۸ پرونده نزاع در استان تشکیل شده که از این تعداد ۶ هزار و ۱۴۰ پرونده مربوط به زنان و ۱۶ هزار و ۴۷۸پرونده مربوط به مردان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز