خبرگزاری کار ایران

فرماندار ارومیه خبر داد؛

پلمپ ۸۹ واحد مشاور املاک متخلف در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۷۰

۱۴ واحد به طور کامل جمع آوری شد

فرماندار ارومیه از پلمپ ۸۹ واحد مشاور املاک متخلف و جمع آوری کامل ۱۴ مشاور املاک در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین عماری، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دولت برای مقابله با تخلفات در حوزه مسکن گفت: در این راستا، بازرسی از مشاوران املاک در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه آنها ۱۴ واحد به طور کامل جمع آوری شد.

 عماری افزود: این طرح با همکاری فرمانداری، دستگاه قضایی، اداره راه و شهرسازی و اصناف اجرایی شد و بازرسی های کاملی از ۲ هزار و ۵۰۰ مشاور املاک در سطح شهرستان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، تخلفات زیادی شناسایی شد که در نتیجه آن، علاوه بر جمع آوری ۱۴ واحد مشاور املاک، ۸۹ واحد دیگر نیز پلمب شد.

فرماندار ارومیه ادامه داد: صاحبان واحدهای پلمب و جمع آوری شده نیز به مراجع قضایی معرفی شدند تا حکم مربوط به آنها صادر شود.

عماری با اشاره به اینکه این روند بازرسی همچنان ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: در صدد هستیم با نظارت ویژه به حوزه مشاوران املاک از تضییع حقوق مردم در حوزه مهم مسکن جلوگیری کنیم.

وی گفت: البته تعداد مشاوران املاک متخلف در شهرستان بسیار کم بوده و از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد، در کمتر از پنج درصد تخلف مشاهده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز