خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای آذربایجان غربی؛

بیش از یک میلیون نفر از جمعیت روستایی استان از آب شرب سالم برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۷۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با تلاش‌های انجام گرفته توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب، یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار روستای آذربایجان غربی از آب شرب سالم، بهداشتی و مستمر بهرمند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد اشرفی در گفت و گو با خبرنگاران، از ارائه خدمات آبرسانی به ۳۰۰ روستای دارای مشکل استان درتابستان سال جاری خبر داد و گفت: در این روستاها با ساماندهی و رفع اتفاقات در شبکه‌های انتقال و توزیع، تجهیز چاه های آب و مخازن ذخیره از بروز مشکل در تامین آب آشامیدنی در فصل گرم سال پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ روستای استان تحت پوشش خدمات مستقیم شرکت آب و فاضلاب قرار دارند، افزود: با تلاش های انجام گرفته توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب، آب شرب سالم، بهداشتی و مستمر در اختیار یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر جمعیت ساکن در این روستاها قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در سطح روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آبرسانی به ۳۶۹ روستا در قالب طرح‌های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در دست اجرا است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها را ۱۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در ادامه طرح‌های محرومیت زدایی و در قالب قراردادهای دوم و سوم نیز آب شرب پایدار ۶۰۰ روستای دیگر استان نیز تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز