خبرگزاری کار ایران

با حضور ۷۲ هزار دانش آموز کلاس اولی؛

جشن شکوفه‌ها در آذربایجان غربی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۶۲

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۷۲ هزار کلاس اولی همزمان با روز جشن شکوفه ها در مناطق ۲۴ گانه آموزشی استان راهی مدارس شدند.

به گزارش ایلنا، سجاد قاسمی  در مراسم برگزاری زنگ شکوفه ها در ارومیه گفت: بیش از ۱۲ هزار آموزگار ابتدایی امسال ساماندهی شدند و در سه هزار و ۶۹ آموزشگاه دولتی و ۲۹۶ مدرسه غیر دولتی حضور دارند.

وی بیان کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۵۱۶ کلاس دولتی و ۲ هزار کلاس درس در مدارس غیر دولتی برای مهر امسال آماده سازی شده‌ است.

معاون آموزش ابتدایی آذربایجان غربی اضافه کرد: برنامه و پیگیری ویژه ای در زمینه دانش آموزان بازمانده از تحصیل داریم که تحت عنوان طرح شهید محمودوند اجرا می‌شود و ما تمام توان خود را در راستای اجرای این طرح و جلوگیری از بازماندگی دانش آموزان انجام دادیم.

وی ادامه داد: امروز ۷۲ هزار کلاس اولی همزمان با روز جشن شکوفه ها در مناطق ۲۴ گانه آموزشی استان راهی مدارس شدند.

قاسمی اظهار کرد: در اجرای شیوه نامه پروژه مهر امسال سعی شده به صورت میدانی در صحنه باشیم و تمام کارهایی که برای بازگشایی مدارس انجام می‌شود، اعم از آماده سازی مدارس و بحث مهم ثبت نام دانش آموزان در دوره ابتدایی به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد:آذربایجان غربی در سال جدید تحصیلی پذیرای حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۶۰ درصد این تعداد در مقطع ابتدایی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز