خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک مهر در استان عنوان کرد؛

پرداخت بیش از ۴۰ هزار فقره کالاکارت توسط بانک مهر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۷۰

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی از پرداخت ۴۰ هزار فقره کالا کارت توسط بانک مهر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ارومیه، شهاب تدین در نشست خبری به مناسبت هفته بانک‌داری که در سالن جلسات این بانک برگزار شد، گفت: بانک مهر در استان دارای ۲۲ شعبه فعال با ۸۱۷ هزار مشتری با ۱۳۱ پرسنل در حال فعالیت است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان  ادامه داد: در راستای تکریم ارباب و رجوع و کاهش مراجعه به بانک افتتاح حساب آنلاین در بستر اینترنت بانک راه اندازی شده که در همین راستا ۴۵ هزار فقره حساب آنلاین افتتاح و ۲۰ هزار فقره تسهیلات نیز به صورت آنلاین پرداخت شده است.

تدین  بیان کرد: این بانک به سمت الکترونیکی شدن کامل درحال پیش رفتن است و اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته است و تمام عملیات بانکی غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ با همراه بانک قابل اجرا است که این موضوع به محیط زیست کمک کرده است.

این مسئول افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات به مددجویان پیشتاز است و در سال جاری۱۰۳۳ فقره به کمیته امداد ، ۲۲۵ فقره برای بهزیستی و یک هزار و ۷۱۵ فقره برای درمان بیماران خاص معسر با معرفی علوم پزشکی تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان  بیان کرد: طرح کالا کارت برای حمایت از تولید و خدمات ایرانی است که می‌تواند در اشتغال و اقتصاد تاثیرگذار باشد در همین راستا نیز بانک قرض الحسنه مهر استان اقدام به پرداخت ۴۰ هزار فقره کالا کارت پرداخت کرده است.

تدین خاطر نشان کرد:  تاکنون یک هزار و ۳۱۵ فقره به مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال وام بدون ضامن در استان پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت ۴ هزار و ۸۵۵ فقره وام ازدواج به مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان اشاره کرد و گفت:تا پایان شهریور ماه متقاضی در نوبت وام ازدواج و فرزند آوری در این بانک نخواهیم داشت.

به گفته تدین در حال حاضر ۲۰۰ نفر در صف انتظار دریافت ازدواج در استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز