خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه؛

رسانه‌ها با بازگو کردن اخبار امید آفرین موجب بالا رفتن اعتماد عمومی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۲۶

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه یکی از وظایف رسانه‌ها امید آفرینی در جامعه است گفت: رسانه‌ها با بازگو کردن اخبار امید آفرین موجب بالا رفتن اعتماد عمومی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، رئیس خانه مطبوعات استان، اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار ارومیه در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی  شهرداری برگزار شد.

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در این مراسم، با بیان اینکه رسالت خبرنگاران رسالت مقدسی است گفت: خبرنگاران با بازگو کردن اخبار امید آفرین موجب اعتماد عمومی می شوند که این امر نیز موجب توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

مهدی زاده افزود: رسانه‌ها جز آرمان مهم حاکمیتی یک کشور هستند که در تمامی حوزه‌ها می‌توانند تاثیر گذار باشند.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه مدیریت شهری و شغل مقدس خبرنگاری در مسئوایت احتماعی نکته مشترکی دارند خاطر نشان کرد: فلسفه ایجاد شهرداری ها پاسخگویی به مطالبات و نیاز شهروندان در حوزه های اجتماعی و شهری است.

مهدی زاده تصریح کرد: در روزهای آینده شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌هایی در سطح شهر خواهیم بود.

مطالبه گری از مهمترین وظایف خبرنگاران است

نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این مراسم با بیان اینکه مطالبه گری یکی از وظایف خبرنگاران است گفت: اصحاب رسانه باید با نقد علی منصفانه خود مسیولین و مدیران را به چالش بکشند.

مریمی افزود: تحلیل و انتقاد خبرنگاران موجب نارضایتی برخی از  مدیران می‌شود اما مهم این است که این افراد در راه رضای خداوند قلم می‌زنند و خداوند از نیت و قلم این افراد  راضی است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: خبرنگاران با رعایت عدالت، انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیریت شهری مطرح کنند.

کریمی ادامه داد: برخی از شورای شهر با نام  شورای شهردار و شورای شهرداری یاد می‌کنند این در حالیست که اعضای شورای شهر به صورت شبانه روزی درگیر مطالبات مردمی و حل مشکلات هستند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز