خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

نمایشگاه خدمات کسب و کار در آذربایجان‌ غربی آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۶۸

مدیر کل صنعت معدن تجارت آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه خدمات کسب و کار برای اولین بار در آذربایجان غربی و در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه واقع در پارک جنگلی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید سرتیپی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ خدمات کسب و کار فرصتی عالی برای کسب و کارها فراهم می‌کند، بیان کرد: این نمایشگاه در راستای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد حوزه کسب و کار است.

سرتیپی گفت: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه با حضور شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات به کسب و کارهای متعدد، شرکت‌های فنآور و دانش بنیان و کلینک‌های کسب و کار به مدت سه روز مورد بازدید علاقه مندان به خدمات کسب و کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: عمده هدف از برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان اجرای پروژه خدمات کسب و کار از سبد پروژه تحول کسب و کارها است.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ سازی و توانمند سازی خدمات کسب و کار، فرهنگ‌سازی استفاده از این خدمات، تقویت و ارتقای دانش ارایه‌کنندگان خدمات کسب ‌و کار به‌منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه‌ای، هوشمند سازی و توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در حوزه خدمات کسب و کار، کمک به شکل دهی ساختار هوشمند خدمات کسب و کار در استان، هم‌افزایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود بین ارایه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات کسب و کار در استان است.

سرتیپی ادامه داد: کسب و کارهای مختلف در فضایی اجتماعی گرد هم می‌آیند تا به انتقال دانش و تجربه خدمات روز دنیای صنعت و تجارت کمک کنند.

به گفته وی، تمامی فعالان خصوصی و دولتی حوزه خدمات کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و فرصتی عالی برای تقویت ارتباطات فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، از محاسن برگزاری این نمایشگاه تخصصی، معرفی خدمات شرکت‌ها و موسسات ارایه دهنده خدمات کسب و کار است که ضمن ارایه خدمات مشاوره توسط مشاوران کسب و کار، کارگاه آموزشی و اکران فیلم آموزش خدمات کسب و کار نیز از اقدامات جانبی کنار این رویداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز