خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

آذربایجان غربی رتبه دوم صدور مجوز صنفی در کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۶۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۰۰ مجوز صنفی در آذربایجان غربی صادر شده که این استان در رده دوم کشوری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید سرتیپی در مراسم  روز ملی اصناف در ارومیه گفت: طبق آخرین برآوردها، ۶ درصد شغل‌های صنفی کشور در آذربایجان‌غربی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۰۰ مجوز صنفی در آذربایجان غربی صادر شده است گفت: استان در رده دوم کشوری صدور مجوز صنفی قرار گرفته است.

سرتیپی اظهار کرد: فعالیت شایسته اصناف می‌تواند در راستای توسعه کشور و ایجاد رضایت‌مندی روز افزون در بین مردم بسیار موثر باشد.

رئیس اتاق اصناف ارومیه هم در این آیین گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹ هزار واحد صنفی در ۸۰۰ رسته با پروانه کسب در ارومیه فعال است.

مجید محبی افزود: علاوه بر آن، حدود ۲۵ هزار واحد صنفی فاقد پروانه هم در ارومیه فعالیت دارند.

وی با اشاره به انجام ۷۶۰ فقره بازرسی به صورت ماهانه در حوزه اصناف ارومیه اضافه کرد: در ماه به صورت میانگین ۳۵ پرونده تشکیل شده و به تعزیرات معرفی می‌شود.

در پایان این مراسم از اصناف برگزیده آذربایجان غربی و شهر ارومیه با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز