خبرگزاری کار ایران

انجام بیش از ۱۱۶ هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۵۸

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۱۶ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا،عبدالحمید سرتیپی بیان کرد: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۱۶ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی از واحدهای مذکور صورت گرفته است.

وی افزود: بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان طی ۹ ماهه اول سالجاری منتج به تشکیل ۹ هزار و ۶۷۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۵ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال شده است که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

سرتیپی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد از بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی خرده فروشی، ۲۵ درصد از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی، ۱۵ درصد از واحدهای صنفی عمده فروشی و ۱۰ درصد از واحدهای صنفی خدماتی انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت  آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۲۹ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی با تشکیل ۳ هزار و ۸۲۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۹۲۵ میلیارد ریال از واحدهای تولیدی صنفی و غیرصنفی، ۱۷ هزار و ۵۷۴ مورد با تشکیل یک هزار و ۱۴۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۹۹۸ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال و ۵۷ هزار و ۹۷۵ مورد با تشکیل ۳ هزار و ۵۴۳ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۴۳ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال در سطح استان انجام شده است.

سرتیپی تصریح کرد: در راستای کنترل عملکرد انبارها و سردخانه های استان ۶۴۲ مود بازرسی از این واحدها انجام و ۱۲۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید همچنین در ۹ ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۲۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی با تشکیل یک هزار و ۲۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال انجام شده است.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه عملکرد ۱۶ شرکت وارد کننده مورد بررسی قرار گرفت که ۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۸۴ میلیون ریال نیز در این حوزه تشکیل و به مراجع ذیربط ارجاع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز