خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالروز آزاد سازی خرمشهر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۳۱

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به تدوین ویژه برنامه سالروز فتح خرمشهر در استان گفت: در این زمینه ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  ایلنا، سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تبریک سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر این روز را یکی از افتخارات رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس نام برد و اظهار داشت:  برای سوم خرداد عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر بیش از ۴۰ عنوان برنامه‌ تدارک دیده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزاری کنگره شهدا فرهنگی و دانش‌آموز استان را از جمله برنامه ویژه فتح خرمشهر دانست و تصریح کرد: غبارروبی گلزار و یادمان‌های شهدا، برگزاری نشست‌‌های تخصصی در زمینه فتح خرمشهر، دیدار با خانواده‌های شهدای حماسه سوم خرداد از جمله برنامه‌ها است.

وحیدی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین لشکری و کشوری، گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: نواختن بانگ مقاومت در مدارس، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فتح خرمشهر در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و فضای مجازی از دیگر برنامه سوم خرداد در استان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز آزاد سازی خرمشهرگفت: دیدار با رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از آنان و سخنرانی پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، رونمایی از تولیدات هنری، نقد کتاب دفاع مقدس، خاطره گویی و اجرا برنامه‌های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه‌های سالروز عملیات بیت‌المقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی،با بیان اینکه باید از ظرفیت دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی برای جهاد تبیین در سراسر استان استفاده شود، افزود: افتخارات ما در دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده بازگو شده و انتقال یابد و در فضای اثرگذار اجتماعی نیز از طریق اقدامات مؤثر در دستور کار قرار گیرد.

وحیدی، با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها نیز این جلسات به مدیریت فرمانداران تشکیل شده است افزود: امسال با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین برنامه‌های سوم خرداد با این رویکرد برنامه‌ریزی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز