خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

جستجوی مفقودان روستای باوان ارومیه سرعت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۷۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر تسریع در جستجوی سه مفقودی ارومیه‌ای در ارتفاعات گفت: باید عوامل راهداری، هلال‌احمر و نهادهای امنیتی و انتظامی برای یافتن آنان در روستای باوان سیلوانا اهتمام کنند.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حضور خود در روستای«باوان» سیلوانای ارومیه و دلجویی از خانواده‌های گرفتار شده در ارتفاعات اظهار داشت: چند روز پیش سه تن از اهالی روستای باوان در ارتفاعات کوه‌های منطقه گرفتار شده و هیچ اطلاعی از آنها در دسترس نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا ضمن هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه مانند هلال احمر، راهداری و نیروهای امنیتی و انتظامی، از آنها خواسته شده که هر چه سریع‌تر نسبت به جستجوی آنها اهتمام کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: همچنین طی پیگیری‌های به عمل آمده از کشور مقابل یعنی ترکیه، دستگیری این افراد تایید نشده است و بنابراین تلاش برای یافتن آنها ادامه دارد.

وی بیان کرد: احتمال اینکه این سه تن در برف و بوران شدید ارتفاعات منطقه گرفتار شده‌ باشند بسیار است بنابراین باید راهکارهای مناسب برای تسریع در جستجوی آنها انجام شود.

ذاکر با اشاره به بازدید خود از راه‌های منطقه سیلوانای ارومیه که با بارش برف سنگین همراه بوده گفت: از عوامل راهداری خواسته شده که هر چه سریعتر نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز