خبرگزاری کار ایران

مراکز علمی کاربردی ارومیه میزبان جشنواره پاییزه ورزش های همگانی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۴۴

جشنواره پاییزه ورزش های همگانی آذربایجان غربی به میزبانی مراکز علمی کاربردی ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نشست همفکری برگزاری جشنواره بزرگ پاییزه ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی کاربردی  آذربایجان غربی با حضور رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان غربی در محل مرکز علمی کاربردی امام حسین(ع) برگزار شد.

در  این نشست  رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تمامی عوامل برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی گفت: به مناسبت روز دانشجو، جشنواره بزرگ پاییزه ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  با مشارکت هیات ورزش های دانشگاهی استان و مراکز آموزش علمی کاربردی  ارومیه برگزار خواهد شد.

صدقیانی اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط، افزایش تحرک و ارتقاء آمادگی جسمانی دانشجویان و خانواده های آنان بیان کرد.

وی اظهار کرد: این جشنواره  روز جمعه ۱۲ آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ در محل پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می شود. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: این جشنواره ورزشی در ۴ رشته پرتاپ توپ مدیسن بال، دارت، پرتاب حلقه و فریزبی در رده دختران و در ۵ رشته طناب زنی، دارت، پرتاب حلقه، فریزبی و روپایی فوتبال در رده پسران برگزار خواهد شد.

در خاتمه این نشست با تصویب حاضرین مقرر شد برای دانشجویانی که مقام اول تا سوم مسابقات را کسب می کنند به ترتیب از تخفیفات ۱۵_۲۰_۲۵ درصدی  شهریه توسط مراکز آموزشی مربوطه برای نیمسال دوم ۱۴۰۰_۱۴۰۱ برخوردار شوند و به شرکت کنندگان در این جشنواره به قید قرعه جوایزی اهدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز