خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد رزمی کاران ارومیه مدال آور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۴۲

رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی ارومیه گفت: ۸۰ درصد ورزشکاران رزمی کار ارومیه مدال آور هستند و پرچم سه رنگ کشورمان را در مسابقات به اهتزاز در آوردند.

ناصر ناصری قامت در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به اینکه  مجموعه ورزش های رزمی یک خانواده بزرگ است گفت: متاسفانه ورزش های رزمی در استان ما  نسبت به سایر  رشته های ورزشی مورد ظلم واقع شده است.

وی با بیان اینکه ورزش پهلوانی با ارزش تر از ورزش قهرمانی است گفت: بنابراین باید در پرورش ورزش کاران با منش پهلوانی توجه بیشتری صورت گیرد.

ناصری قامت با اشاره به اینکه ۸۰ درصد رزمی کاران ارومیه مدال آور هستند گفت: بیشتر رزمی کاران ارومیه پرچم خوشرنگ کشورمان را در میادین جهانی به اهتزاز در آورده اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در شهرستان ارومیه بستر و زمینه برای پرورش قهرمانان در ورزش های رزمی مساعد است، متاسفانه از لحاظ مالی برای توسعه این ورزش مشکل وجود دارد و  اداره ورزش و جوانان و فدراسیون تا حالا هیچ کمکی نکرده است، از این رو جذب اسپانسر یکی از مشکلات پیش روی هیات بوده و هست‌.

رئیس هیات انجمن  ورزش های رزمی ارومیه با اینکه هیچ نماینده سبک ارومیه در هیات وجود ندارد گفت: از افرادیکه متقاضی نمایندگی هستند درخواست می کنیم تا تقاضای خود را به هیات  اطلاع دهند.

ناصری قامت از برگزاری کلاس دوره  مربیگری طی  ماه آینده در ارومیه خبر داد و گفت:نفراتی که در دوره های تئوری قبلی   شرکت نکردند می توانند در این دوره ها ثبت نام کرذه و در کلاس ها شرکت کنند.

رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی ارومیه با اشاره به اینکه تمامی هیات های ورزشی موظف هستند شرکت کنندگان را بیمه ورزشی کنند گفت:بازرسان با مراجعه به باشگاه های ورزشی پیگیر بیمه ورزشکاران خواهند بود و از ادامه فعالیت افرادی که که بیمه ورزشی ندارند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی در خاتمه از پیشکسوتان خواست برای کمک به هیات در کنار هیات باشند و  پیشنهادهای خود را در جهت پیشبرد فعالیت ورزشکاران ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز