خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آماده باش کامل ۹۰۰ پاکبان در ارومیه برای بارش باران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۲۵

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از آماده باش ۹۰۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودروی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در ایام بارندگی خبر داد.

حسین مرندی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به آمادگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مواجهه با بارش‌ها اظهار کرد: امسال نیز به تبع سال‌های پیشین پرسنل و ماشین آلات سازمان جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۹۰۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در ایام بارندگی علاوه بر انجام فعالیت‌های روزمره با الویت بازگشایی معابر اصلی و رفع آبگرفتگی در سطح شهر خدمات رسانی انجام می‌دهند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به تمهیدات سازمان تصریح کرد: تعمیر ماشین آلات توسط تکنسین‌های سازمان، لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر با مشارکت شهرداری مناطق پنجگانه، راه‌اندازی تعمیرگاه سیار، لایروبی جوب‌ها و زیرپل‌های فلزی و تهیه بشکه و کیسه‌های نمک جهت تعبیه در مسیرهای زیرگذر و معابر از جمله اقدامات انجام گرفته جهت آمادگی بیشتر است.

مرندی گفت: لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه توسط مناطق پنجگانه شهرداری ارومیه و با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند در حال انجام است تا با انجام لایروبی میزان آبگرفتگی‌ها کاهش یابد.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خصوص راه‌اندازی و تجهیز تعمیرگاه سیار سازمان گفت: تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات سازمان نیز راه‌اندازی و تجهیز شده تا در فصل بارش که حجم کاری ماشین آلات بالا است و سرعت اهمیت فراوانی دارد، مشکلی در روند خدمت رسانی ایجاد نشود.

مرندی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تمهیدات درنظر گرفته و با مشارکت شهروندان فصل پاییز و زمستان را با کمترین مشکل در تردد پشت سر بگذاریم و شهروندان از بارش نعمت الهی لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز