خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد ریالی کرونا به صنعت گردشگری آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۴۸۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به صنعت گردشگری استان خسارت وارد شده است.

جلیل جباری، در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون۴۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تعطیل شده و ۴۰۰ فرد فعال در این حوزه شغل خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: اعطای تسهیلات کرونایی در چندین مرحله از جمله اقدامات انجام شده برای جبرات بخشی از خسارت‌های وارده به این حوزه بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تاکید وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر توسعه گردشگری ارزان‌قیمت و مشارکت جدی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.

جباری گفت: انجام سفرهای هوشمند و هدفمند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله موضوعاتی بود که در دوران کرونا مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی عنوان کرد: حضور در نمایشگاه اکسپو دبی در تاریخ ۹ تا ۱۳ دی از جمله برنامه‌های این اداره‌کل برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان و جذب گردشگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز