خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

بیش از ۱۳ هزار فقره بازدید از جایگاه های عرضه سوخت در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۱۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از ۱۳ هزار فقره بازدید کنترل کمی و کیفی طی ۶ ماه نخست سال جاری از جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در این منطقه انجام شد.

به گزارش ایلنا،احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۱۳ هزار فقره بازدید کنترل کمی و کیفی از جایگاه های سوخت منطقه ارومیه صورت گرفته است گفت: از این میزان بالغ بر هشت هزار و ۴۰۰ فقره بازدید کنترل کمی توسط کارشناسان فنی خدمات مهندسی شرکت نفت با مشارکت اداره کل استاندارد صورت گرفته و چهار هزار و ۸۰۰ فقره بازدید کنترل کیفی سوخت نیز توسط مهندسی فرآورده‌ها از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی انجام شده است.

وی افزود: همه بازدید های صورت گرفته فوق از ۱۳۳ باب جایگاه سوخت و ۳۰ باب فروشندگی محور روستایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به صورت ادواری از نظر شاخص های کمی و کیفی از پیش تعریف شده، انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در مجموع به صورت دوره ای و منظم ماهانه یک نوبت نازل‌های عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و پنج نوبت نیز کیفیت سوخت جایگاه‌ها آزمایش می شود، اظهار داشت:  درصورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازل‌ها سریعاَ توسط کارشناسان فنی، نازل مربوطه پلمپ شده تا توسط تعمیرکار مجاز تنظیم و بروزرسانی شود.

وی، همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل و ایراد فنی نازل‌ها، با مرکز پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند و واحد روابط عمومی و بازرسی شرکت موطف است شکایات واصله را با حضور شاکی بررسی کرده و نتیجه اقدامات صورت گرفته را به مشتری و مبادی ذیربط منعکس کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز