خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری ۱۵۴ عنوان برنامه در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۶۵

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در تشریح برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس از برگزاری ۱۵۴ عنوان برنامه در بخش های مختلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در استان برپایی نمایشگاه ها در سطح استان کنسل و به جای آن از نمایش سیار خودرویی استفاده خواهد شد.

وی افزود: افتتاح ۳۷ عنوان پروژه ، برگزاری مسابقات مختلف، تحلیل از خانواده های ایثارگران،اصحاب رسانه شعرا و تعویض پرچم مزار ۱۲ هزار.شهید و اجرای برنامه زنگ مقاومت در مدارس استان، از جمله برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در سطح استان است.

وحیدی تصریح گرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و حذف بسیاری از برنامه های حضوری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید  توجه بیشتری  به فضا سازی شهری صورت گیرد که مقرر شده شهرداری ارومیه نقاط مختلفی  از شهر ارومیه نمادهای دفاع مقدس را نصب کند.

وحیدی با بیان اینکه امسال با شعار «ما مقتدریم» برنامه های هفته دقاع مقدس آغاز می شود خاطر نشان کرد:نهادینه سازی گفتمان و ارزش‌های دفاع مقدس از محوریت های اصلی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد:بیش از ۵۰ پناهگاه در شهر ارومیه وجود دارد که مکان امنی در دوران دفاع مقدس بوده که متاسفانه امروز  تبدیل به زباله دانی شده است از شورای شهر ارومیه درخواست می کنیم در کنار احیای دروازه های شهر ارومیه پناهگاه های سطح شهر را نیز احیا کرده و تبدیل به مکان های فرهنگی شهر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز